L’Ajuntament de Sitges organitza una formació per a associacions sense ànim de lucre, els propers 21 i 27 de novembre, sobre Gestió d’associacions.

OBJECTIUS

L’objectiu de les sessions és dotar als assistents dels coneixements necessaris per a la gestió adequada d’una associació, tractant tant els aspectes de constitució i legalització com els aspectes econòmics i fiscals.
Les sessions s’adrecen tant a les associacions que ja estan constituïdes com a les que encara no ho han fet, i també a gestors i assessors fiscals.

CONTINGUTS
Sessió 1: Aspectes legals de constitució i finançament

  • Què és una associació?
  • Definició del projecte, pla d’acció i fonts de finançament.
  • Els estatuts i l’acta
  • Inscripció al
  • Obtenció del

Sessió 2: Fiscalitat, gestió comptable i contractació

  • Impost de Societats
  • Comptabilitat partida doble
  • Mecenatge, IVA, IRPF i model 347
  • Obligacions de transparència.
  • Gestió de persones a les associacions

Dates de realització: 21 i 27 de novembre de 2019

Horari: 18:30 a 20:30 h.

Durada total: 4 h.

Lloc: C.C. Miramar. c/ de la Davallada, 12. Sitges.

Formadors: Oriol Martín i Joan Martínez, Facto Cooperativa.

ACTIVITAT GRATUÏTA. CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA A: www.sitges.cat 

Formació de Gestió d’Associacions a Sitges